ROŽŇAVA. Od mája tohto roka platí na úrade nová organizačná štruktúra. Novinkou je klientské centrum, ktoré nahradilo doterajšiu kanceláriu prvého kontaktu.
Práve klientské centrum je miestom, kde si ľudia môžu vybaviť všetko na jednom mieste, aby sa „netúlali“ po chodbách mestského úradu.
Ak tu obyvateľ mesta nevybaví to, čo potrebuje, príde za ním úradník a vybaví to už na jednotlivých oddeleniach. Pred vstupom do centra nainštalovali novú informačnú tabuľu, aby ľudia boli ešte viac informovaní o novinkách, zmenách a dôležitých skutočnostiach v rámci mesta.
„Novú tabuľu sme osadili hlavne preto, lebo ľudia často chodievajú do klientského centra. Tí, čo čakajú na vybavenie, môžu si pozrieť, čo nové je v meste, čo sa zmenilo, čo platí, čo nie, získať potrebné informácie. Pri jednom čakaní sa môžu dozvedieť veľa potrebných vecí. Je to dobré pre tých, ktorí nemajú inú možnosť dozvedieť sa aktuálne informácie, resp. informácie, ktoré sú pre nich potrebné,“ uviedol primátor Pavol Burdiga (Most-Híd).
Týmto spôsobom chceli vyjsť v ústrety občanom mesta. „V rámci mesta sú aj rôzne aktivity a stretli sme sa s názormi, že ľudia o nich nevedia. Tak si o tom môžu prečítať aj na tejto informačnej tabuli,“ dodal primátor.
„Myslím si, že je to celkom dobrá vec. Minule som tu sedela a čakala, kým prídem na rad, tak som si aspoň prečítala. Celkom ma to zaujalo,“ uviedla Gizela Staňová.
Autor: šim
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Rožňavy a gemerského regiónu nájdete na Korzári Gemer