sa v rámci republiky umiestnil v hodnotení poroty v prvej desiatke. Jeho počínanie je o to úspešnejšie, že sa do Top Ten prebojoval cez vyše šesťdesiatich účastníkov z radov študentov, a to nielen stredných, ale aj vysokých škôl.
Cieľom projektu je predstaviť životaschopné podnikateľské nápady študentov. Je súčasťou celoeurópskej súťaže Eurowards, na organizácií ktorej sa podieľajú Nadácia SPP, občianske združenie Eurowards a Ministerstvo hospodárstva SR. Petrov projekt nesúci názov CSP internet s.r.o. zaujal porotu myšlienkou na virtuálnu ponuku tovaru i poskytovanie internetových a reklamných služieb, ktorá podľa jeho slov hlavne v Gemeri ešte stále absentuje. Podstatou Petrovho projektu je fakt, že užívateľ už nemusí hľadať informácie o produktoch. Tie mu budú zasielané do jeho emailovej schránky vo forme ponúk od viacerých výrobcov alebo predajcov. "Nejde len o klasický tovar, aký dostanete v obchode. Chýbala mi tam hlavne ponuka služieb. Raz sme ako trieda chceli ísť na výlet, ale spamätali sme sa pomerne neskoro. Hľadal som dostupné ponuky na internete, no nič vhodné som nenašiel. V rámci Slovenska to ešte ujde, no v našom regióne je ponuka akéhokoľvek tovaru v rámci nejakej distribučnej siete pomerne malá," povedal štvrták, ktorý sa ekonomickému smeru chce venovať aj v ďalšom štúdiu na vysokej škole.
Jeho projekt internetovej ponuky produktov mal úspech už v minulosti keď sa s ním prezentoval na súťaži Cena Michala Bosáka. Tá podobným systémom podchytáva podnikateľské zámery mladých ľudí z radov študentov. Úspešný bankár Bosák bol prvým Slovákom, ktorého podpis sa dostal na desaťdolárovú americkú bankovku vydanú v roku 1907. Projekt Petra Csíka bude zaradený do databázy určenej investorom. V prípade, že zaujme, je možné, že sa čoskoro z roviny teórie prenesie aj do praxe.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Rožňavy a gemerského regiónu nájdete na Korzári Gemer