Korzár logo Korzár Gemer
Štvrtok, 17. jún, 2021 | Meniny má AdolfKrížovkyKrížovky

Nevhodné správanie zamestnancov na pošte riešil riaditeľ

Rožňava - Zamestnanci Pošty Rožňava 1 čelili včera kontrole kvality poskytovania poštových služieb, ktorú tam vykonal riaditeľ Regionálneho poštového

centra (RPC) v Košiciach Ing. Milan Relovský. RPC tak reagovalo na článok v Gemerskom denníku Korzár z 23. marca, ktorý poukazoval na nevhodné správanie niektorých zamestnancov po tom, čo na pošte došlo k technickému výpadku počítačov. Na otázky klientov pošty vtedy istá zamestnankyňa odpovedala podráždene, arogantne a absolútne nevhodne.

"Tento problém nie je pre nás zanedbateľný a chceme ho vyriešiť. Určite ho neberieme len ako tvrdenie proti tvrdeniu, keď jedna strana trvá na svojom stanovisku a druhá strana tiež. Slovenská pošta sa snaží vychádzať svojim klientom vždy v ústrety a k tomu vedieme aj svojich zamestnancov. Samozrejme, chybu musíme hľadať priamo tam, kde sa stala a preto sme dnes (včera pozn. redakcie) vykonali kontrolu na Pošte 1 v Rožňave," uviedol riaditeľ RPC.

Skryť Vypnúť reklamu

Na to, aby mohli eliminovať prípady, keď sa zamestnanec pošty správa nevhodne, musí mať RPC podľa slov M. Relovského priamy podnet od občanov, ktorí majú podobnú skúsenosť, respektíve sa s nezdvorilosťou personálu pošty stretnú v budúcnosti. "Naši zamestnanci sa musia správať podľa predpísaného kódexu a v praxi to aj kontrolujeme. Veľmi nás mrzí, keď sa vyskytne podobný problém, no chcel by som podotknúť, že nie každý zamestnanec za poštovou priehradkou je automaticky nezdvorilý," povedal M. Relovský.

Riaditeľ zároveň vyzýva klientov, aby sa nezdráhali a podali v prípade nespokojnosti podnet alebo sťažnosť na Regionálne poštové centrum Košice, Ing. Milan Relovský, riaditeľ RPC, Thurzova 1, 042 21 Košice, t. č. 055/6813402. V prípade, že má klient pošty negatívnu skúsenosť, no neuvedie priamo adresne na koho alebo na čo sa sťažuje, nie je v silách RPC problém riešiť. "Slovenská pošta je podnik, ktorý náklady na svoju činnosť pokrýva výhradne z výnosov, teda z toho, čo si zarobí. Pre nás je dôležitý každý jeden klient," dodal Relovský.

Skryť Vypnúť reklamu

Ako sa majú správať zamestnanci pošty

Hoci je zamestnanec za poštovou priehradkou často vystavený tlaku okolia, napríklad v prípade, keď sa klienti dožadujú služieb, ktoré nie sú v jeho kompetencii, musí na poznámky a vypytovanie sa zákazníka reagovať pokojne, nie podráždene. V tejto súvislosti absolvujú pravidelné školenia, ktoré sa zameriavajú na verbálnu i neverbálnu komunikáciu zamestnancov pošty. Venujú sa nácviku očného kontaktu, mimiky, tónu hlasu, ako aj odbornosti pri riešení problémov, či tolerancii voči zákazníkovi. Za nežiaduci stav sa pokladá správanie sa zamestnanca pošty vtedy, ak sa mračí, ak je v jeho hlase podráždenosť či irónia. Rovnako sa za nežiaduce považuje to, ak sa zamestnanec nepozdraví, čo má urobiť ako prvý, povýšene dvíha obočie pri otázkach klienta, alebo má pri tom ironický výraz tváre. Zamestnanec musí za každých okolností ovládať svoje prejavy.

Skryť Vypnúť reklamu

(Zdroj: Regionálne poštové centrum Košice)

Najčítanejšie na Gemer Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Rady nad zlato: Naučte sa pripraviť dezerty ako z cukrárne
  2. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  3. Crème de la crème po slovensky
  4. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  5. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  6. Po Slovensku na motorke
  7. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  8. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  9. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  10. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi
  1. Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go
  2. Správna strava po tréningu: Siahnite po 100 % smoothie a šťavách
  3. Zázračná škola so zelenou strechou
  4. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  5. Crème de la crème po slovensky
  6. Rady nad zlato: Naučte sa pripraviť dezerty ako z cukrárne
  7. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  8. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  9. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  10. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 27 347
  2. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 13 671
  3. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 11 647
  4. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 11 598
  5. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 8 185
  6. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 6 920
  7. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 6 463
  8. Po Slovensku na motorke 5 819
  9. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 244
  10. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť 4 703
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Vo Veľkej Británii sa stal delta variant dominantnou formou koronavírusu a spôsobil aj odloženie plánovaného uvoľňovania opatrení. Do londýnskych ulíc vyšli ľudia protestovať proti tomuto kroku.

Delta variant sa šíri rýchlejšie.


4 h
Na zápase Maďarsko - Portugalsko v Budapešti boli desaťtisíce fanúšikov.

Vláda sprísni podmienky návratu na Slovensko. Ako, rozhodne o týždeň.


3 h
Publicista Matúš Ritomský.

Z odstupu má Slovensko výsledky, ale uspokojiť by nás to nemalo.


9 h
Jozef Brhel

Obvinenie rozšírili aj Imreczemu a Suchobovi.


SITA 3 h

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop