Korzár logo Korzár Gemer
Štvrtok, 29. október, 2020 | Meniny má KláraKrížovkyKrížovky

Nevhodné správanie zamestnancov na pošte riešil riaditeľ

Rožňava - Zamestnanci Pošty Rožňava 1 čelili včera kontrole kvality poskytovania poštových služieb, ktorú tam vykonal riaditeľ Regionálneho poštového

centra (RPC) v Košiciach Ing. Milan Relovský. RPC tak reagovalo na článok v Gemerskom denníku Korzár z 23. marca, ktorý poukazoval na nevhodné správanie niektorých zamestnancov po tom, čo na pošte došlo k technickému výpadku počítačov. Na otázky klientov pošty vtedy istá zamestnankyňa odpovedala podráždene, arogantne a absolútne nevhodne.

"Tento problém nie je pre nás zanedbateľný a chceme ho vyriešiť. Určite ho neberieme len ako tvrdenie proti tvrdeniu, keď jedna strana trvá na svojom stanovisku a druhá strana tiež. Slovenská pošta sa snaží vychádzať svojim klientom vždy v ústrety a k tomu vedieme aj svojich zamestnancov. Samozrejme, chybu musíme hľadať priamo tam, kde sa stala a preto sme dnes (včera pozn. redakcie) vykonali kontrolu na Pošte 1 v Rožňave," uviedol riaditeľ RPC.

Skryť Vypnúť reklamu

Na to, aby mohli eliminovať prípady, keď sa zamestnanec pošty správa nevhodne, musí mať RPC podľa slov M. Relovského priamy podnet od občanov, ktorí majú podobnú skúsenosť, respektíve sa s nezdvorilosťou personálu pošty stretnú v budúcnosti. "Naši zamestnanci sa musia správať podľa predpísaného kódexu a v praxi to aj kontrolujeme. Veľmi nás mrzí, keď sa vyskytne podobný problém, no chcel by som podotknúť, že nie každý zamestnanec za poštovou priehradkou je automaticky nezdvorilý," povedal M. Relovský.

Riaditeľ zároveň vyzýva klientov, aby sa nezdráhali a podali v prípade nespokojnosti podnet alebo sťažnosť na Regionálne poštové centrum Košice, Ing. Milan Relovský, riaditeľ RPC, Thurzova 1, 042 21 Košice, t. č. 055/6813402. V prípade, že má klient pošty negatívnu skúsenosť, no neuvedie priamo adresne na koho alebo na čo sa sťažuje, nie je v silách RPC problém riešiť. "Slovenská pošta je podnik, ktorý náklady na svoju činnosť pokrýva výhradne z výnosov, teda z toho, čo si zarobí. Pre nás je dôležitý každý jeden klient," dodal Relovský.

Skryť Vypnúť reklamu

Ako sa majú správať zamestnanci pošty

Hoci je zamestnanec za poštovou priehradkou často vystavený tlaku okolia, napríklad v prípade, keď sa klienti dožadujú služieb, ktoré nie sú v jeho kompetencii, musí na poznámky a vypytovanie sa zákazníka reagovať pokojne, nie podráždene. V tejto súvislosti absolvujú pravidelné školenia, ktoré sa zameriavajú na verbálnu i neverbálnu komunikáciu zamestnancov pošty. Venujú sa nácviku očného kontaktu, mimiky, tónu hlasu, ako aj odbornosti pri riešení problémov, či tolerancii voči zákazníkovi. Za nežiaduci stav sa pokladá správanie sa zamestnanca pošty vtedy, ak sa mračí, ak je v jeho hlase podráždenosť či irónia. Rovnako sa za nežiaduce považuje to, ak sa zamestnanec nepozdraví, čo má urobiť ako prvý, povýšene dvíha obočie pri otázkach klienta, alebo má pri tom ironický výraz tváre. Zamestnanec musí za každých okolností ovládať svoje prejavy.

Skryť Vypnúť reklamu

(Zdroj: Regionálne poštové centrum Košice)

Najčítanejšie na Gemer Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  4. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  5. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  6. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  7. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  8. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  9. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  2. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  3. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  4. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  5. Aplikácia, kde z pohodlia domova zlikvidujete škodovú udalosť?
  6. Škola môže vyzerať aj inak!
  7. UNIQA preberá na Slovensku aj dôchodkové fondy AXA
  8. Využite dovoz tovaru do 24 hodín a zadarmo
  9. Dopad krízy na firmu zmierni strednodobý prenájom vozidla
  10. V Košickom kraji máme more aj neviditeľnú izbu: Objavte ich!
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 33 715
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 24 371
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 22 287
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 085
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 794
  6. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 11 802
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 393
  8. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 11 197
  9. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 528
  10. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 509
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Koniec spojenectvu? Trnka sa pustil do Polačeka. Hrá sa o milióny eur

Župan: Pletie si mandát poslanca a primátora. Načo tam je?

Politických spojencov rozhádala mimoriadna finančná pomoc. Polaček by ju chcel využiť pre zoo či cesty.

Psychologička: Pre človeka s inými problémami môže byť pandémia poslednou kvapkou

Prichádzajú za ňou vyčerpaní zdravotníci i školáci, ktorí majú ťažkosti s online výukou.

Klinická psychologička Jana Maliňaková odporúča na psychickú pohodu v čase pandémie pravidelný denný režim.

Lekár natočil inštruktážne video, hudobník pôjde medzi bezdomovcov

Dobrovoľníkov pri celoplošnom testovaní pribúda aj na Spiši.

Pilotné testovanie v Bardejovskej zábave.

Objednali si marihuanu, dostali podmienečné tresty

Díler doviezol drogu k cintorínu, tam ich zadržali policajti.

Mladíci si narobili problémy.
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič.
Dobré ráno

Dobré ráno: Boj o moc, ambície a pomsta. Kauza STU

Čo sa to dialo na Slovenskej technickej univerzite.

Podcast Dobré Ráno.
Komentár Petra Schutza

Najsilnejšie protipandemické opatrenie je osobný lockdown

Zabudli povedať najdôležitejšiu informáciu.

Peter Schutz

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop