Korzár logo Korzár Gemer
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Nevhodné správanie zamestnancov na pošte riešil riaditeľ

Rožňava - Zamestnanci Pošty Rožňava 1 čelili včera kontrole kvality poskytovania poštových služieb, ktorú tam vykonal riaditeľ Regionálneho poštového

centra (RPC) v Košiciach Ing. Milan Relovský. RPC tak reagovalo na článok v Gemerskom denníku Korzár z 23. marca, ktorý poukazoval na nevhodné správanie niektorých zamestnancov po tom, čo na pošte došlo k technickému výpadku počítačov. Na otázky klientov pošty vtedy istá zamestnankyňa odpovedala podráždene, arogantne a absolútne nevhodne.

"Tento problém nie je pre nás zanedbateľný a chceme ho vyriešiť. Určite ho neberieme len ako tvrdenie proti tvrdeniu, keď jedna strana trvá na svojom stanovisku a druhá strana tiež. Slovenská pošta sa snaží vychádzať svojim klientom vždy v ústrety a k tomu vedieme aj svojich zamestnancov. Samozrejme, chybu musíme hľadať priamo tam, kde sa stala a preto sme dnes (včera pozn. redakcie) vykonali kontrolu na Pošte 1 v Rožňave," uviedol riaditeľ RPC.

Skryť Vypnúť reklamu

Na to, aby mohli eliminovať prípady, keď sa zamestnanec pošty správa nevhodne, musí mať RPC podľa slov M. Relovského priamy podnet od občanov, ktorí majú podobnú skúsenosť, respektíve sa s nezdvorilosťou personálu pošty stretnú v budúcnosti. "Naši zamestnanci sa musia správať podľa predpísaného kódexu a v praxi to aj kontrolujeme. Veľmi nás mrzí, keď sa vyskytne podobný problém, no chcel by som podotknúť, že nie každý zamestnanec za poštovou priehradkou je automaticky nezdvorilý," povedal M. Relovský.

Riaditeľ zároveň vyzýva klientov, aby sa nezdráhali a podali v prípade nespokojnosti podnet alebo sťažnosť na Regionálne poštové centrum Košice, Ing. Milan Relovský, riaditeľ RPC, Thurzova 1, 042 21 Košice, t. č. 055/6813402. V prípade, že má klient pošty negatívnu skúsenosť, no neuvedie priamo adresne na koho alebo na čo sa sťažuje, nie je v silách RPC problém riešiť. "Slovenská pošta je podnik, ktorý náklady na svoju činnosť pokrýva výhradne z výnosov, teda z toho, čo si zarobí. Pre nás je dôležitý každý jeden klient," dodal Relovský.

Skryť Vypnúť reklamu

Ako sa majú správať zamestnanci pošty

Hoci je zamestnanec za poštovou priehradkou často vystavený tlaku okolia, napríklad v prípade, keď sa klienti dožadujú služieb, ktoré nie sú v jeho kompetencii, musí na poznámky a vypytovanie sa zákazníka reagovať pokojne, nie podráždene. V tejto súvislosti absolvujú pravidelné školenia, ktoré sa zameriavajú na verbálnu i neverbálnu komunikáciu zamestnancov pošty. Venujú sa nácviku očného kontaktu, mimiky, tónu hlasu, ako aj odbornosti pri riešení problémov, či tolerancii voči zákazníkovi. Za nežiaduci stav sa pokladá správanie sa zamestnanca pošty vtedy, ak sa mračí, ak je v jeho hlase podráždenosť či irónia. Rovnako sa za nežiaduce považuje to, ak sa zamestnanec nepozdraví, čo má urobiť ako prvý, povýšene dvíha obočie pri otázkach klienta, alebo má pri tom ironický výraz tváre. Zamestnanec musí za každých okolností ovládať svoje prejavy.

Skryť Vypnúť reklamu

(Zdroj: Regionálne poštové centrum Košice)

Najčítanejšie na Gemer Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  4. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 576
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 661
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 835
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 819
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 684
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 730
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 520
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 409
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 275
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 046
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Lipšic: Zatýkanie ľudí nie je divadlo, nemožno čakať, že polícia zasiahne každý týždeň

Spochybňovanie spolupracujúcich obvinených považuje za cielené.

Daniel Lipšic.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Koalícia nám povie, či chce spravodlivosť, alebo pomstu

Lipšic ako prokurátor stále nie je dobrý nápad.

Peter Tkačenko
Minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Marek Majeský.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop