by mala byť na prvom mieste, nakúpil som si preto inde," povedal.
"Za takýto tovar je zodpovedný príslušný manažér a keďže medzi zamestnancami uplatňujeme prístup osobného pohľadu na tovar pod názvom - kúpil by som si to ja? - môže ktorýkoľvek zamestnanec nekvalitný výrobok odstrániť," povedala na margo zhnitých citrónov manažérka oddelenia vonkajších vzťahov Oľga Hrnčiarová.
Podľa jej slov má zákazník možnosť v prípade, že sa mu niečo nepáči, reagovať a povedať svoje námietky priamo predavačke. Prípadne sa môže obrátiť na centrum služieb zákazníkovi, alebo, ak si to podľa zákazníka vyžaduje situácia, môže sa obrátiť na službukonajúceho manažéra. "Chceme, aby zákazník od nás odišiel spokojný, tak nech nám vždy priamo na mieste povie, s čím spokojný nie je," uviedla Hrnčiarová.
Rožňavčania v hypermarkete nekritizujú len samotný tovar, nepáčia sa im napríklad dlhé rady pri pokladniach, či menší sortiment výrobkov, než ten istý reťazec ponúka v iných mestách. "Našou filozofiou je - dvaja v rade. Nie je to vždy jednoduché, ale verím, že postupne túto filozofiu naplníme. Čo sa sortimentu týka, Hypermarket v Rožňave ma 3 000 metrov štvorcových predajnej plochy. Obchod sa teda nedá nafúknuť a možno tu ponúknuť len istý počet výrobkov," dodala O. Hrnčiarová.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Rožňavy a gemerského regiónu nájdete na Korzári Gemer